הרשמה והחשבון שלי

  • איך נרשמים לקבלת הניוזלטר של story ואיך ממשים את ההטבה למצטרפים חדשים? 

    על מנת שנוכל לעדכן אתכם בכל החדשות והמבצעים שלנו יש לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר (יסומן בשחור כשהוא מלא) והצטרפתם לניוזלטר שלנו. אם לא ביצעתם הרשמה לניוזלטר בשלב זה, תמיד תוכלו ללחוץ על כפתור "הירשם לניוזלטר שלנו" שנמצא בתחתית האתר ולהזין בו את המייל שלכם ואתם בפנים.

    לאחר מכן, מייל אישור ישלח לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם ובו קוד ההטבה החד פעמי למצטרפים חדשים. קוד ההטבה מקנה 12% הנחה על הרכישה הראשונה באתר (לא כולל פריטים מקטגוריית הליבינג או הסייל). יש להזין את הקוד במקום המיועד לקוד קופון בשלב הקופה וללחוץ על הפעל קופון ולראות שהמחיר מתעדכן לפני התשלום. הקוד אינו תקף בכפל מבצעים (ואינו תקף במקביל להנחת חבר המועדון). 

  • כיצד ניתן לעדכן פרטים בחשבון שלי ? 

    עם ההרשמה לאתר נוצר עבורך דף לקוח אישי הנקרא "החשבון שלי". מגיעים אליו דרך כפתור שנמצא בחלק העליון של המסך אחרי הרשמה ובדף זה ניתן לעקוב אחרי הזמנות שנמצאות בתהליך, להתעדכן בהיסטוריית הקניות שלך וכמובן לעדכן פרטים אישיים כגון כתובת למשלוח, טלפון נייד, סיסמא חדשה וכדומה. 

  • איך ממשים את הנחת חבר המועדון שלי באתר?

    הנחת המועדון שלך מתעדכנת באופן רטרואקטיבי לאחר ביצוע ההזמנה. יש לשלוח לנו מייל משיב על אישור ההזמנה ולציין כי הינך חבר מועדון וזכאי להטבה על הקנייה. אנו נאתר את חבר המועדון הרלוונטי, נבדוק את תוקפו וגובה ההנחה המגיעה לך ונזכה את אמצעי התשלום איתו שולמה העסקה בהתאם ונדאג להוסיף את הקנייה למועדון שלך לצורך צבירה.

    חברי מועדון זכאיים להנחת 8% על כל רכישה מהקולקציה החדשה וחברי מועדון שהם VIP נהנים מהטבה של 12% הנחה על כל קנייה מהקולקציה החדשה. בסייל תינתן הנחה של 5% על פריטים שהינם בהנחה של עד 30%. במקרים של הטבות ומבצעים אחרים החלים באתר, ביניהם הנחת נרשמים לניזולטר בגובה 12% הנחה, לא תחול הטבת מועדון - אין כפל מבצעים.  

עלויות ושילוח

  • איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?

    המשלוח מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה בטווח של עד 8 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).

    השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחה מקדימה מול הלקוח. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ביום שלמחרת.  

  • מהי עלות המשלוח ?

    בקנייה מעל 399 ש"ח באתר המשלוח הוא ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 399 ש"ח יחוייב הלקוח בדמי משלוח בגובה 19 ש"ח בעת ההזמנה. בבחירת איסוף עצמי מסניף אין חיוב נוסף של דמי משלוח. משלוחים של החלפות והחזרות עם שליח מטעמנו הם ללא עלות משלוח נוספת.

  • אם בחרתי באיסוף המשלוח מסניף, מתי ניתן לאסוף אותו?

    המשלוח שלך אמור להגיע לסניף הנבחר עד 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה (שימו לב- יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף חבילות מופיעה בתהליך הרכישה עצמו. כאשר החבילה מגיעה לסניף הם יוצרים קשר טלפוני לעדכון הלקוח. אין לגשת לסניף לאיסוף החבילה, טרם קבלת העדכון הטלפוני מהסניף המאשר הימצאותה. 

החלפות, החזרות, ביטולים

  • אם קיבלתי את ההזמנה ואני רוצה להחליף/ להחזיר את המוצר?

    ניתן להחזיר/ להחליף מוצר שנרכש באתר תוך 14 יומי עסקים מיום קבלת המשלוח/ איסוף החבילה אם מדובר בפריט שנקנה מהקולקציה חדשה, או תוך 7 ימי עסקים אם מדובר בפריט שנקנה בסייל. זאת בהנחה שלא נעשה שימוש במוצר והוא יוחזר עם תווית מחוברת או הקופסא המקורית שלו. תנאים אלו תקפים להחזרה/ החלפה באמצעות שליח או להחזרה/ החלפה באחד מסניפי הרשת.

    אם רוצים לבצע החזרה/ החלפה באמצעות חברת המשלוחים שלנו, יש לכתוב לנו מייל לכתובת [email protected] עם פרטי הבקשה ופרטי ההזמנה המלאים או לעשות השב על אישור ההזמנה ואנו נחזור אליכם עם תשובה מסודרת תוך 2 ימי עסקים במייל. במקרה של החלפה, זמן האספקה הוא כמו משלוח רגיל - עד 8 ימי עסקים ומסירת המוצר המחוזר נעשית באותו מעמד של קבלת המוצר החדש. במקרה של החזרת מוצר, אנו מזמינים שליח שיבוא לאסוף את המוצר מכם לפי פרטי המשלוח שמופיעים במערכת והוא צפוי לתאם איתכם את האיסוף תוך 8 ימי עסקים. זיכוי על המוצר המוחזר מתבצע כשבועיים ממועד ההחזרה. ניתן לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה או זיכוי כספי לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה - לבחירתך. בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל שהוא הושלם. כפי שצוין, משלוח ההחלפה/ ההחזרה ללקוח שקיבל את המשלוח המקורי עד הבית היא ללא עלות דמי משלוח נוספת וללקוח שאסף את החבילה מסניף במקורי וכעת מעוניין לבצע החלפה/ החזרה באמצעות חברת המשלוחים שלנו, מדובר על תוספת של 19 ש"ח דמי משלוח שנצטרך לגבות טלפונית. 

    כמו כן, ניתן לבצע החלפה/ החזרה של המוצרים באחד הסניפים שלנו, עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה ובתנאים שצוינו מעלה הנוגעים למדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו. 

  • האם יש אחריות על מוצרים שנרכשים באתר?

    מדיניות הרשת קובעת כי למוצרים שנרכשו בחנויות או באתר ישנה אחריות עד חצי שנה מיום הקנייה. במקרים בהם מדובר בבלאי סביר של שימוש או פגם שנוצר מחבלה ברורה לא תינתן אחריות על הפגם. בכל מקרה אנו אוהבים לבחון כל מקרה לגופו וההחלטה על המשך טיפול בפנייה מתקבלת לאחר בחינת המקרה בשירות הלקוחות שלנו.  

    ניתן לפנות אלינו במייל עם כל הפרטים הרלוונטים - תיאור הפגם בליווי תמונה יחד עם פרטי ההזמנה המקורית ואנו נחזור אליכם עם תשובה בנושא תוך 2 ימי עסקים. כמו כן, ניתן לגשת לכל אחד מהסניפים שלנו עם המוצר ורצוי יחד עם הקבלה המקורית, אישור ההזמנה מהמייל או אמצעי התשלום איתו שולמה העסקה והמוצר יבחן על ידי מנהל החנות. 

קנייה והתמצאות באתר

  • איך רוכשים באתר בפעם הראשונה?

    ישנן 4 אופציות העומדות לפנייך:

    SIGN UP – הרשמה ראשונה לאתר – הרשמה עם מייל, סיסמא ופרטיים אישיים, אלו ישמשו אותך בקניות הבאות. ישנו כפתור הצטרפות במעלה העמוד או חלון קופץ שמזכיר לך להירשם.

    LOG IN– אם הינך משתמש רשום, יש להזין מייל וסיסמא בכפתור שלמעלה או בחלון הקופץ ותועבר לחשבון האישי שלך עם כל הפרטים שהזמנת במועד ההרשמה הראשוני.

    FACEBOOK– הרשמה מהירה עם חשבון הפייסבוק שלך והזנת פרטי הכתובת למשלוח.

    GUEST- הרשמה מהירה לצורך השלמת הרכישה, ללא שמירת הפרטים באתר.

    ממליצים בכל אחד מהאפשריות הללו להירשם לניוזלטר שלנו גם כן ולהינות מהטבה חד פעמית. פשוט מסמנים את הריבוע הרלוונטי בשחור ואתם רשומים.

  • מהו אופי התשלום באתר ?

    ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או עם חשבון Paypal פעיל והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה עוברת ותהליך הרכישה הושלם. לא ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית עבור הרכישה.

    ברכישה בכרטיס אשראי ניתן לחלק את התשלום לעד 4 תשלומים ללא ריבית. לפני סיום תהליך הרכישה, וודאו שאכן סימנתם את מספר התשלומים הרצוי. לאחר אישור והשלמת ההזמנה לא ניתן לשנות את מספר התשלומים.

    אם אתם משלמים באמצעות חשבון Paypal אין אפשרות לחלק את העסקה לתשלומים כלל. שימו לב - הפרטים האישיים שלך נמשכים אוטומטית מחשבון הפייפאל. אנו ממליצים לעבור על טופס אישור ההזמנה שהתקבל במייל לאחר מכן ולראות שאכן פרטי המשלוח וההתקשרות איתך מעודכנים.

  • איך יודעים שההזמנה התקבלה ?

    בסוף תהליך הרכישה תתקבל הודעת סמס וישלח מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיום תהליך הרכישה והצלחתו. אנו ממליצים לעבור על הטופס ולוודא שמספר הנייד תקין והכתובת למשלוח או הסניף למשלוח מעודכנים. כמו כן, יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם אלו הרצויים מבחינת מידה/ צבע/ כמות.

    אם המייל הנ"ל או מספר אישור להזמנה לא התקבלו בסוף התהליך, משמע שההזמנה לא הושלמה מסיבה כלשהי. יש לחזור ולהשלים את הרכישה. חשוב לדעת- החיוב על הרכישה מתבצע רק לאחר סיום מוצלח של הרכישה, כל עוד היא לא הסתיימה כהלכה, החיוב לא יתבצע בחשבונכם. אם נתקלתם בבעיה חוזרת ונשנית שאינכם מצליחים להתגבר עליה, אנא פנו אלינו בעמוד יצירת הקשר והשאירו מספר נייד ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם להשלמת הרכישה יחדיו.  

  • איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה ?

    לאחר קבלת אישור ההזמנה למייל, ראיתם שישנו צורך בעדכון הפרטים שהתקבלו כגון: כתובת למשלוח חדשה, סניף לאיסוף שגוי, טלפון נייד מעודכן, כמות הפריטים שגויה ועוד. במקרה כזה, אנא השיבו למייל אישור ההזמנה וכתבו לנו אילו פרטים יש לעדכן ואנו נדאג לשנותם במהרה. שימו לב - שינויים במוצרים שנרכשו יתאפשרו רק אם הזמנתך טרם עברה לטיפול במחסנים שלנו. 

  • האם ניתן לרכוש כרטיס מתנה באתר ?

    בהחלט ניתן לרכוש גיפטכארד דרך האתר, אותו ניתן לממש בחנוית הרשת ובחנות האונליין. ישנו כפתור רכישה לגיפטכארד בתחתית העמוד הראשי. הוא מגיע כקוד למייל שניתן להזין באתר או בקופות בחנויות. באתר חשוב להקליד את הקוד במקום המיועד לכך- כרטיס הנחה בקופה ולא לעשות העתק הדבק ולהוריד סימני פיסוק. אם הכרטיס נשלח כמתנה יש מקום להוסיף את פרטי המקבל וגם להוסיף ברכה לבר המזל :)

  • אם המוצר לא מתווסף לסל הקניות זה אומר שהוא אזל מהמלאי?

    כאשר המידה או הצבע הרצויים של המוצר אינם מופיעים באתר, המשמעות היא לרוב שהם אזלו במלאי. אם המוצר כולו אזל במלאי הוא יופיע עם לשונית out of stock על התמונה שלו באתר. במקרים כאלו,  המוצר כפי הנראה אזל גם בכל הרשת, במיוחד אם מדובר בפריט שהיה בסייל. אם מדובר במוצר שהוא מקוקלציה חדשה, אפשר לבדוק איתנו במייל לגבי סטטוס המלאי הרשתי שלו ואולי יתמזל מזלכם והוא ימצא. 

  • איך בוחרים מידה נכונה באתר?

    המידות שמוצגות באתר הן מידות אירופאיות. לרוב מידות הנעליים והבגדים הם true to size ורצוי להזמין את המידה הקבועה שלכם. במוצרים בהם ישנה המלצה לקחת מידה מעל/ מתחת אנו דואגים לציין זאת בתיאור המוצר. כמו כן, ישנה טבלת מידות כללית שניתן להיעזר בה. כמו כן, תמיד ניתן להתייעץ איתנו במייל על דגם מסוים - נשמח לעזור :) 

    גם אם לא הצלחנו לקלוע למידה הנכונה עם הפריט המוזמן, מדיניות ההחלפות של האתר כה נוחה שאפשר בקלות להחליף למידה אחרת ללא עלות משלוח נוספת או גם לגשת לאחד הסניפים ולבצע מדידה והחלפה במקום.

    דגש על נעלי מליסה - המידות של מותג הנעליים מליסה הן טיפה שונות - חלקן מתקיימות ביחד וחלקן לחוד. הכנו לנוכחיותכן מדריך קצר למידות של המותג - המידה המודגשת כאן במידות המחוברת היא זו שתופיע באתר לקנייה. דגמי ילדים: 19+20, 21, 22+23, 24, 25+ 26, 27. דגמי נערות: 28+29, 30, 31, 32, 33, 34+ 35. דגמי נשים: 35+ 36, 37, 38, 39, 40, 41+42. 

מידע כללי

  • האם הרכישה באתר מאובטחת?

    בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. אם מופיעה הודעת שגיאת אבטחה אצלך בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדך או  לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלך. 

  • האם ל-story יש חנות פיזית והאם המחירים בה זהים למחירים באתר ? 

    לרשת סטורי ישנם 11 סניפים באזור המרכז, לחץ/י כאן לקבלת פרטים על כתובות, טלפונים ושעות פתיחה של הסניפים. מחירי המוצרים ב- story online זהים לחלוטין למחירים בחנויות Story, למעט מבצעים מיוחדים ובלעדיים לחנות האונליין, אז יצוין אחרת. כמו כן, מגוון המוצרים באתר דומה למגוון הקיים בחנויות, אך בכל סניף ישנו  מלאי משלו והוא לא זהה למלאי הרחב שיש באתר. כמו כן, יתכן וישנו מוצר בחנות שאינו באתר, אך עדיין ניתן לרכושו. 



בכל שאלה נוספת נשמח לעזור :)

אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל - [email protected] ואנו נחזור אליכם בהקדם.